REGULAMIN

1. Rezerwacja i wypożyczenie
Oferowany sprzęt można zarezerwować w następujący sposób:
Po dokonaniu rezerwacji należy zaczekać na potwierdzenie dostępności sprzętu w wybranym terminie. Przy odbiorze zarezerwowanego sprzętu należy:
- Przedstawić dwa dowody tożsamości ze zdjęciem (dowód osobisty, paszport, prawo jazdy, itd.)
- Wpłacić kaucję zwrotną
- Wpłacić pełną kwotę za wypożyczenie. Umowa zostaje zawarta w momencie podpisania. Potwierdzeniem transakcji jest Umowa Najmu. Jeśli w momencie przekazania klientowi, wypożyczany sprzęt posiada jakiekolwiek wady lub uszkodzenia (jeśli takowe występują) zostają one one przedstawione i spisane w Umowie Najmu. Za wszystkie uszkodzenia sprzętu powstałe w okresie od momentu wydania do momentu zwrotu wynajmującemu, odpowiedzialność ponosi wynajmujący.
2. Czas trwania umowy
Wynajmujący, dokonując rezerwacji decyduje, na jaki okres zamierza wypożyczyć sprzęt. Dzień najmu zaczyna się po godzinie 14:30 dnia poprzedzającego datę rozpoczęcia wynajmu. Dzień najmu kończy się o godzinie 14:30 dnia następnego po dniu zakończenia najmu. Chęć odebrania sprzętu po godzinie 14:30 dnia poprzedzającego okres rezerwacji lub zwrotu po godzinie 14:30 dnia następującego po okresie rezerwacji musi być każdorazowo uzgadniana z przedstawicielem wypożyczalni. Kwota za wynajem nie podlega zwrotowi w przypadku skrócenia najmu. Chęć przedłużenia należy niezwłocznie przedstawić telefonicznie wypożyczalni. Wypożyczalnia może odmówić przedłużenia czasu wypożyczenia sprzętu. Za każdy dzień opóźnienia nalicza się opłata w wysokości 150% podstawowej dobowej ceny wypożyczenia (według cennika dostępnego na stronie www.gopro.tech-studio.pl, pozycja 1).
3. Opłaty za wynajem
- Płatność można dokonać w następujący sposób: przelewem na konto bankowe mBank 57 1140 2004 0000 3002 7500 8790, gotówką przy odbiorze sprzętu.
- Jeśli nie strony nie ustaliły inaczej obowiązuje standardowy cennik dostępny na stronie internetowej.
- W przypadku wysyłki kurierem koszt przesłania sprzętu do wynajmującego w wysokości 25 zł doliczany jest do ceny wynajmu. Koszt przesyłki zwrotnej ponosi wynajmujący.
4. Odpowiedzialność za powierzony sprzęt
- Z chwilą wydania Sprzętu klientowi, przechodzi na niego ryzyko przypadkowej utraty sprzętu, które trwa do chwili zwrotu sprzętu wynajmującemu.
- W przypadku uszkodzenia sprzętu w trakcie trwania najmu, wypożyczający zobowiązany jest do pokrycia kosztów naprawy (z wpłaconej kaucji) według wyceny autoryzowanego serwisu. W przypadku niemożliwości naprawy, kaucja przepada w całości na rzecz Tech-Studio. Jeśli kaucja nie pokryje kosztu naprawy lub zakupu nowego sprzętu, wypożyczający zobowiązany pokryć koszty naprawy lub zakupu sprzętu.
- Klient przejmuje pełną odpowiedzialność za wynajęty sprzęt do czasu sprawdzenia go przez pracownika Tech-Studio. Klient przejmuje sprzęt sprawny i bez uszkodzeń i zobowiązuje się zwrócić go w takim samym stanie, w jakim go wynajął. Wszelkie uwagi dotyczące stanu sprzętu należy zgłosić pracownikowi Tech-Studio w momencie jego odbioru lub przy wypożyczeniu na odległość niezwłocznie po otwarciu przesyłki i stwierdzeniu usterki. Ewentualne usterki zaakceptowane przez obie strony zostają spisane w formie pisemnego protokołu uszkodzeń przed wynajmem.
5. Polityka prywatności
Wypożyczalnia zobowiązuje się do ochrony danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. i ochronie danych osobowych lub odpowiednimi przepisami zastępującymi tę ustawę, w szczególności Rozporządzeniem ogólnym o ochronie danych osobowych (RODO/GDPR). Administrator danych: Administratorem Twoich danych osobowych jest Tech-Studio Dawid Sojda, Jacek Kuśmierzak z siedzibą przy ul. Gliwickiej 234/112, 40-860 Katowice. Dane kontaktowe znajdują się w niniejszym regulaminie oraz na stronie www.gopro.tech-studio.pl,
Dobrowolność podania danych: Podanie danych jest dobrowolne, ale ich niepodanie może uniemożliwić kontakt zwrotny lub zawarcie i wykonanie umowy.
1) Twoje prawa: Masz prawo do żądania dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu – w przypadkach opisanych w RODO – a także do przenoszenia danych. Szczegóły znajdziesz w Rozporządzeniu ogólnym o ochronie danych osobowych.
2) Odbiorca danych: Twoje dane osobowe nie są przekazywane żadnym podmiotom trzecim.
3) Cel i podstawa prawna do przetwarzania: W przypadku braku kontaktu dane są przetwarzane w celach kontaktowych (podstawa prawna: art. 23 ust.1 pkt 3 lub pkt 5 ustawy o ochronie danych osobowych/art. 6 ust. 1Lit. B lub f RODO – podejmowanie działań przed zawarciem umowy na żądanie podmiotu danych lub usprawiedliwiony interes administratora w postaci udzielenia odpowiedzi na zapytania).
4) W przypadku zawarcia umowy dane są przetwarzane w celu wykonania umowy (podstawa prawna: art. 23 ust. 1 pkt 3 ustawy o ochronie danych osobowych/art.6 ust.1 lit. B RODO – wykonywanie umowy) a po jej zakończeniu w celach archiwalnych jako dowód związany z wystawionymi dokumentami księgowymi (podstawa prawna: art.23 ust. 1 pkt 5 ustawy o ochronie danych osobowych/art. 6 ust. 1Lit. f l RODO - usprawiedliwiony interes administratora w postaci konieczności wykazania prawidłowości wystawionych dokumentów księgowych oraz dokonanych rozliczeń)
5) Okres przetwarzania: W przypadku kontaktu dane są przetwarzane przez okres niezbędny dla zakończenia korespondencji. W przypadku zawarcia umowy dane są przetwarzane przez okres obowiązywania umowy,a po jej zakończeniu przez okres przedawnienia roszczeń podatkowych z dokumentów księgowych (rachunki, faktury)utworzonych w związku z umową, który obecnie wynosi 5 lat do końca roku podatkowego.
Prawo do wniesienia skargi: przysługuje Ci prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Główny Inspektor Ochrony Danych Osobowych/Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.